Η ιστοσελίδα κάθε ξενοδοχείου είναι το σημείο αναφοράς για τους εν δυνάμει επισκέπτες που σκέφτονται να έρθουν στην Ελλάδα. Ένα ξενοδοχείο οφείλει να δώσει προσοχή στην κατασκευή της ιστοσελίδας του, ώστε να παρουσιάσει τα δωμάτια και τις υπηρεσίες του αποτελεσματικά.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι να κατασκευάσει κανείς έναν ιστότοπο, και σαφώς κάθε ξενοδοχείο πρέπει να δώσει τη δική του ταυτότητα στην ιστοσελίδα του. Επιπλέον όμως υπάρχουν και ορισμένες βασικές τεχνικές και λειτουργίες που πρέπει να τις έχετε κατά νου, γιατί είναι δοκιμασμένες και φέρνουν αποτέλεσμα! Σας παρουσιάζουμε λοιπόν οκτώ tips για τη σωστή κατασκευή μίας όμορφης και λειτουργικής ιστοσελίδας για το ξενοδοχείο σας:
Το ξενοδοχείο σας είναι μοναδικό, έτσι πρέπει να είναι και η ιστοσελίδα σας! Αποφεύγουμε την επιλογή των έτοιμων templates που χρησιμοποιούνται και σε χιλιάδες άλλες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο.
Προτιμήστε έναν απλό και λιτό σχεδιασμό που σέβεται και τονίζει διακριτικά τα χρώματα του λογοτύπου σας. Μη φοβάστε το λευκό και τα “κενά”, αφήστε χώρο στο σχεδιασμό να ‘αναπνέει’ και κατ’ αυτόν τον τρόπο να τονίζει τα σημαντικά στοιχεία της ιστοσελίδας σας χωρίς περιπλοκότητα.
Ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας σας δίνει στον εν δυνάμει πελάτη την πρώτη εντύπωση για το ξενοδοχείο σας, μη χάσετε την ευκαιρία να τον εντυπωσιάσετε με την πρώτη ματιά!
Το responsive design σημαίνει ότι η ιστοσελίδα σας θα εμφανίζεται και θα λειτουργεί σωστά σε όλες τις συσκευές (PC, tablet, mobile, ακόμα και TV!).
Το πιο πιθανό είναι ότι ήδη πάνω από το 50% των επισκεπτών της ιστοσελίδας σας χρησιμοποιεί smartphone. Δεν είμαστε πλέον στη δεκαετία του ’90, τα κινητά είναι δεδομένα στη ζωή μας, ενώ πολύ σύντομα θα κάνουμε πλοήγηση και από την τηλεόραση.
Είτε μέσω smartphone είτε μέσω τηλεόρασης, κάθε συσκευή πλοήγησης προβάλει διαφορετικά την ιστοσελίδα σας, και αυτό πρέπει να προβλεφθεί στο σχεδιασμό. Το πλήρες responsive design είναι κρίσιμο για κάθε ξενοδοχείο!
Θέλουμε να εμπνεύσουμε τους ταξιδιώτες που θα επισκεφτούν το ξενοδοχείο μας. Θα πρέπει να δείξουμε με κάθε τρόπο τη μαγική εμπειρία που θα έχουν στην πατρίδα μας!
Μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις. Αλλά μια ΚΑΚΗ εικόνα ίσως λέει ακόμα περισσότερα και μπορεί να απομακρύνει τους δυνητικούς πελάτες σας με την πρώτη ματιά!
Κάθε ξενοδοχείο οφείλει να βεβαιώσει ότι οι φωτογραφίες που παρουσιάζει στην ιστοσελίδα του είναι επαγγελματικές και αντιπροσωπεύουν την πραγματική εικόνα του ξενοδοχείου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Οι ταξιδιώτες προτιμούν εικόνες και βίντεο που τους εμπνέουν από το να διαβάσουν περιγραφές δωματίων. Δώστε τους αυτό που θέλουν!
Πρέπει να είναι εύκολο για τον χρήστη να βρει τις πληροφορίες που θέλει εύκολα και γρήγορα. Μια σωστή δομή της ιστοσελίδας σας με καθαρό μενού που οδηγεί στις σημαντικότερες σελίδες είναι σημαντική.
Δε θέλουμε να κάνουμε τη ζωή του χρήστη δύσκολη αν ψάχνει για μια συγκεκριμένη πληροφορία. Ταυτόχρονα θέλουμε να τον καθοδηγήσουμε στις πιο σημαντικές πληροφορίες που θέλουμε να παρουσιάσουμε. Το κάνουμε αυτό με ένα καθαρό και εύκολο στη χρήση μενού.
Πέραν από την εύκολη πλοήγηση, δεν πρέπει “κρύψουμε” αυτό το οποίο θέλουμε ο χρήστης να κάνει ως επόμενο βήμα. Χρησιμοποιούμε ένα ξεκάθαρο “Call to Action” για να τον καθοδηγήσουμε στην ενέργεια που θέλουμε. Τα εμφανή κουμπιά για online κρατήσεις ή και για την επικοινωνία του μαζί σας είναι ένα κρίσιμο στοιχείο για την ιστοσελίδα ενός ξενοδοχείου.
Οι επισκέπτες στην Ελλάδα προέρχονται από κάθε χώρα του κόσμου. Τα ξενοδοχεία που θα έχουν τα μέγιστα αποτελέσματα θα είναι αυτά που θα έχουν φροντίσει να μιλάνε στη δική τους γλώσσα!
Αξίζει να επενδύσετε σε επαγγελματικές μεταφράσεις του ιστότοπου σας ώστε να προσελκύστε νέους επισκέπτες. Πλέον τα Αγγλικά, Γερμανικά και Γαλλικά θεωρούνται αναγκαία για κάθε ξενοδοχείο στην Ελλάδα. Αν το μέρος ή το νησί σας έχει πολλούς επισκέπτες από άλλες χώρες – προσθέστε και τις αντίστοιχες γλώσσες στην ιστοσελίδα σας για να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό!
Αφού έχετε σχεδιάσει μια μοναδική, όμορφη ιστοσελίδα και την έχετε γεμίσει με επαγγελματικές φωτογραφίες και κείμενα, μην κάνετε λάθος στο τελευταίο βήμα!
Έρευνες έχουν δείξει ότι για κάθε δευτερόλεπτο που καθυστερεί μια ιστοσελίδα να φορτώσει, ένα σημαντικό μέρος των επισκεπτών απλά θα κλείσουν τη σελίδα και θα πάνε σε άλλη!
Επιλέξετε τη φιλοξενία (hosting) για την ιστοσελίδα σας που εγγυάται γρήγορους χρόνους φόρτωσης και μην ξεχνάτε να βάλετε SSL για κρυπτογραφημένη επικοινωνία μεταξύ του χρήστη και της ιστοσελίδας. Οι χρήστες θα το εκτιμήσουν!
Η ιστοσελίδα σας είναι πλέον στον αέρα και καμαρώνετε για την ωραία δουλειά που έχει γίνει. Μπράβο και καλή αρχή! Ξέρετε όμως αν η ιστοσελίδα κάνει τη δουλειά που θέλετε;
Η Google Analytics είναι δωρεάν και σας δίνει μια πλήρης εικόνα των επισκεπτών που έρχονται στην ιστοσελίδα σας. Σας δίνει πληροφορίες όπως σε ποια χώρα βρίσκονται, με ποια συσκευή μπήκαν, σε ποιες σελίδες κοιτούσαν και αν έκαναν κράτηση ή κάποια άλλη σημαντική για σας ενέργεια. Μην αφήσετε την ιστοσελίδα σας “να βγει στον αέρα” χωρίς analytics ώστε έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθείτε την κίνηση στην ιστοσελίδα και να μάθετε περισσότερα για την πελατεία σας!